120 SEKUNDER OM HUR OURLIVING EFFEKTIVISERAR DIN FÖRVALTNING

EN EFFEKTIV OCH KLIMATSMART PLATTFORM

Via det smarta och effektiva webbaserade OurLiving Backoffice är det enkelt för hyresvärdar och fastighetsförvaltare att skapa innehåll som presenteras för användarna av OurLiving-appen.


OurLiving Backoffice består av två huvudfunktioner:

1. en modern, miljövänlig och professionell hantering av digitala bopärmar, samt


2. en kommunikationsdel med möjlighet att kommunicera med hyresgästerna - nyheter, kalenderevents, dokumentation, blanketter, erbjudanden mm.  

 

Ytterligare funktioner kan integreras i appen och hanteras från Backoffice, t.ex. felanmälan, bokning av gemensamma resurser (t.ex. tvättstuga), delningstjänster etc.

 

FULL ÖVERBLICK OCH EFFEKTIVARE HANTERING

Via OurLiving Backoffice får du som bostadsutvecklare, bostadsrättsförening, småhusföretagare eller hyresvärd (fastighetsägare) full överblick över dina projekt och bostäder. Via vårt användarvänliga och webbaserade system kan du enkelt hantera information och dokumentation utifrån projektspecifika mallar och koppla till specifika bostäder. 

Prisförfrågan

OurLiving-appen är helt kostnadsfri för slutanvändaren. Prismodellen för företag och bostadsrättsföreningar är abonnemangsbaserad med en initial startavgift. För varje ny organisation ingår implementering, utbildningar och servicepaket för att säkerställa att lösningen fungerar på bästa sätt i just er organisation och för era kunder. 

 

Eftersom varje projekt är unikt med olika behov och utmaningar, ber vi er att fylla i kontaktformuläret för att föra en vidare diskussion om hur vi kan hjälpa er! 

  • Vit Edin Ikon
  • Vit Facebook Ikon
  • Vit Instagram Ikon

Kundtjänst: support@ourliving.se | 010-209 32 10 | Besöksadress: Kostergränd 5D  Malmö