Compare-IT kommer att förbättra sin kommunikation mot marknaden

[et_pb_section bb_built=”1″ _builder_version=”3.10.1″ custom_margin=”0px|||” custom_padding=”0px|||”][et_pb_row custom_padding=”0px|||” custom_margin=”0px|||” _builder_version=”3.10.1″][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.10.1″ text_text_color=”#3b3b3b”]

Vi vet att det har varit lite väl tyst från oss ett tag. Vi vet också att det finns en stark önskan att veta mer om vårt företag, våra affärer och våra projekt. Vi vet också att en förutsättning för att våra aktieägare skall se Compare-IT som ett långsiktigt intressant bolag och investering är att våra kunder är nöjda. Vi har fokuserat på våra kunder.

Sedan i våras har vi varit fullt inriktade på vår operativa verksamhet och lagt all energi på att skapa en så bra kundupplevelse som möjligt för alla kundgrupper, som på olika sätt arbetar med eller använder våra system. Vi på Compare-IT driver utvecklingen för en ny standard i svensk husbyggnation genom Home Line™.

En aspekt har varit att vår produkt Home Line™ har tagit något längre tid att installera än förväntat och att manualen behövt förtydliganden för att underlätta installationen och förhindra felinkopplingar. Vi har därför gjort ett antal mindre och några få större åtgärder under sommarmånaderna för att säkerställa en god kundupplevelse i alla aspekter och en god affär för alla parter. En viktig del i detta är att vi numera kan leverera Home Line™ förplintad, vilket minskar både installationstiden och risken för felkopplingar avsevärt.

Vi har fått mycket värdefull feedback bl a från elinstallatörerna och vänt kritik till möjligheter och stärkta relationer. Resultatet av sommarens arbete sammanfattas väl genom att vi fått bekräftat från elinstallatör, att med en förplintad Home Line™ är installationstiden av Compare-IT:s smarta hem system obetydligt längre än vid en standardelinstallation.

Vi har nu kommit till den punkten där vi har ett välfungerande och konkurrenskraftigt system för smarta hem lösningar. Något som vi känner oss riktigt stolta över. Våra viktigaste avtalskunder börjar få in Home Line™ i full produktion och vår egen produktion är klar att följa med.

Vi är därför redo att vända blickarna utåt igen och lägga mer fokus på att förbättra vår kommunikation mot marknaden och våra aktieägare. Ett mål vi nu sätter upp är att ge ut ett nyhetsbrev, 8 gånger per kalenderår, där vi presenterar projekt och kunderna bakom pressmeddelanden. Nyhetsbrevet kommer också innehålla nyheter och projekt som ligger under gränsen för ett eget pressmeddelande. Kommande nyhetsbrev publiceras veckan efter kvartalsredogörelsen 14 september.

Som tidigare presenterats följs varje rapport upp med ett webbmöte, där rapporten presenteras och aktieägarna har möjlighet att ställa frågor.

För ytterligare information:

Kerstin Lindqvist Toms VD, Compare-IT Nordic AB Telefon: 0733-190 630 E-post: kerstin@compare-it.se

Jeanette Andersson Ordförande, Compare-IT Nordic AB Telefon: 0733-181 982 E-post: jeanette@compare-it.se

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

OurLiving-Logotype-green-RGB.png