top of page

Lär känna vår Customer Success Manager Carina!

Vår härliga Customer Success Manager Carina har varit med på OurLivings tillväxtresa under de senaste tre åren. Carina har många års erfarenhet inom fastighetsbranschen då hon tidigare har arbetet med bl.a. fastighetsförvaltning, nyproduktionsprojekt och uthyrning av bostäder. Idag ansvarar hon för OurLivings befintliga och potentiella kundrelationer samt leveranser av våra digitala lösningar.





Hej Carina! Hur är det att arbeta på OurLiving?

Det är en spännande och utvecklande miljö med mycket trevliga arbetskollegor. Det finns även en familjär känsla som jag trivs väldigt bra med.


Vill du berätta kort om hur en vanlig arbetsdag kan se ut för dig?

Varje arbetsdag ser olika ut. Jag brukar börja morgonen med att svara på inkommande supportärenden. Därefter kan det vara olika typer av kundmöten tex uppstartsmöten eller avstämningsmöte. Jag håller också regelbundna utbildningar för brf-styrelser gällande OurLivings brf-funktioner. Mycket av kundkontakten sker genom digitala möten och mail.


På OurLiving arbetar vi mycket med hållbarhet genom att t.ex. erbjuda bostadsutvecklare digitala alternativ till traditionell hantering av papper och dokument. Hur resonerar våra kunder kring detta?

Det är roligt att vi tillsammans med våra kunder för en dialog kring detta som lyfter nya tankar och förbättringsåtgärder inom digitalisering och hållbarhet. Jag är ganska säker på att alla våra kunder tycker det att viktigt att tänka och arbeta mer med hållbarhet. Det är en del i varför de väljer att digitalisera sina processer med oss. För mig är det en stor tillfredsställelse när vi levererar vår produkt till en ny kund, som tex gått från fysiska till digitala bopärmar, där kunden blir så pass nöjd att de vill fortsätta med digitaliseringen.


Du har nära kontakt med våra kunder. Vad är dina bästa tips för att behålla en god och nära relation med dessa? Mitt bästa tips är att lyssna och ta till sig kundens feedback. Jag drivs av att skapa mervärde för kunden och tycker om att dela med mig av min erfarenhet.


Vi har nyligen släppt en ny version av OurLiving plattformen? Vilka funktioner ser du mest framemot att publicera?

Jag ser framemot att introducera våra nya brf-funktioner till våra kunder. T ex bokning, planerat underhåll, ärendehantering och avtalsbevakning. Vi håller just nu på att testa det sista i avtalsbevakningen innan den släpps. Att vi nu kan erbjuda så många användbara funktioner för en brf styrelsen på en och samma plattform känns riktigt bra.




bottom of page